سرخط خبرها

انتشار بيانيه تشريحی رويداد بین المللی «ماه امت»

  • کد خبر: ۱۵۹۷۳۷
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
انتشار بيانيه تشريحی رويداد بین المللی «ماه امت»
با توجه به اخبار و حواشی منتشر شده در برخی از رسانه‌ها، بیانیه‌ای درباره برگزاری رویداد بین‌المللی «ماه امت» منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بیانیه‌ای درباره برگزاری رویداد بین‌المللی «ماه امت» منتشر شده است که به شرح زیر است:

با توجه به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی و رسانه با عنوان «برگزاری کنسرت در مشهد» به اطلاع می‌رساند رویداد بین المللی ماه امت از سال گذشته با هدف تبادل فرهنگ کشور عزیزمان با کشورهای همسایه و مسلمان با محوریت مشهد شروع به کار کرده است.

این رویداد که با استقبال مردم مشهد الرضا(ع) مواجه شد، در کنار توجه به صنایع دستی، غذا و آداب و رسوم کشورهای مسلمان، به آوا‌ها و نوا‌های اسلامی می‌پردازد که امسال نیز در کنار ایران، کشور‌های افغانستان، پاکستان، لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و فلسطین حضور خواهند داشت و طی برگزاری رویداد، هنرمندان اسلامی این کشورها به اجرای برنامه های اسلامی خواهند پرداخت.

لذا با توجه به مطالب منتشر شده و اهداف فرهنگی رویداد بین المللی ماه امت، هدف اصلی این رویداد تبادل فرهنگ و معرفی ظرفیت های شهر مشهد به ویژه حاشیه شهر به مردم و اقشار مختلف بوده و تمامی موازین و قوانین شهر بهشت در این رویداد بزرگ مدنظر قرار گرفته است و تیم برگزاری نیز به این موارد پایبند خواهند بود و هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد تکذیب می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->